Dozorce 3 - sledování počítače, monitorování PC, kontrola zaměstnanců, monitoring uživatelů, využití SW

NOVÁ VERZE SYSTÉMU - Dozorce 4 (DoZo)

Máme pro vás skvělé zprávy! Byla vydána kompletně přepracovaná nová řada monitorovacího systému Dozorce 4, která podporuje všechny aktuální verze Windows a Windows Server. Nejedná se o pouhý upgrade, nová verze byla kompletně přepracována, přináší celou řadu novinek, rozšiřuje možnosti v rámci 10ti modulů a stává se tak jedničkou na trhu sledovacích nástrojů a pokračováním úspěšné série Dozorce 3.

Nová řada systému Dozorce je k dispozici na Dozorce.com



Modul Sestavy - výstupy a statistiky

Modul Sestavy slouží k hromadné analýze a tvorbě statistik na získaných datech všech monitorovaných počítačů. Shromažďuje všechny záznamy, všech počítačů, na jednom místě. Tímto místem je myšlen databázový systém Postgres.
Tento modul Vám, mimojiné, umožní provádění pravidelných výstupů, informujících o výsledcích monitoringu za určitá období a zároveň tyto informace poskytne všem uživatelům, kteří o ně budou mít zájem a příslušná oprávnění k jejich prohlížení (v případě, že bude modul umístěn na file serveru). Vše bez nutnosti provádění jakýchkoli pravidelných exportů.

Modul Sestavy umožňuje tvorbu neomezených sestav v jazyce SQL, společně s rozšířenými možnostmi zpracování/zobrazování dat. Součástí tohoto modulu je i automatický instalátor databázového systému Postgres a program pro import dat.

Sestavy



Základní přehled funkcí modulu:

  • hromadný import záznamů monitoringu vybraných počítačů za zvolené období
  • verifikační import pro nalezení chybných záznamů
  • rychlá a přehledná tvorba sestav s maximem možností zpracování a filtrace
  • pomocný modul Statistiky, ve kterém lze ladit SQL příkazy sestav
  • pomocná SQL jako příklady pro výpis údajů ze všech tabulek (Statistiky)
  • vlastní zabezpečená správa uživatelů (vč. jejich přístupových práv)
  • vlastní zabezpečená správa databází
  • uživatelská filtrace záznamů
  • tisk záznamů
  • exporty záznamů
  • vyhledávání v záznamech
  • podrobná nápověda, která Vám vše vysvětlí a návrh sestav naučí


Mezi nadstandardní možnosti zpracování dat modulu patří:

  • tvorba součtů a mezisoučtů
  • změny velikosti řádků na základě zadaných podmínek (po zpracování SQL)
  • vkládání prázdných řádků na základě zadaných podmínek (po zpracování SQL)
  • změny stylu fontu či barev písma a pozadí na základě zadaných podmínek (po zpracování SQL)
  • další funkce, které Vám pouhý výsledek SQL příkazu nezajistí
     

Modul Sestavy, vč. importéru a databázového systému Postgres, je zdarma k dispozici na vyžádání, při objednávce většího množství licencí.
Pro vytváření sestav se předpokládá základní znalost SQL jazyka. Tvorbu sestav lze řešit i zakázkově.

Modul RemRun - vzdálená instalace

Modul RemRun umožňuje pohodlnou vzdálenou instalaci monitorovacího systému Dozorce na PC. Modul nejprve proscanuje Vaši síť, vypíše nalezené počítače a poté jednoduchým způsobem umožní vzdálenou instalaci systému Dozorce na jednotlivá PC.

Počítače jsou automaticky detekovány dle vytvořených skupin - zadaných IP rozsahů nebo pomocí procházení sítě. Nalezení počítačů je otázkou chvíle. Detekce zjistí aktivní počítače v síti a přiřadí k nim hostname. Po zaškrtnutí PC, na kterých má být Dozorce instalován, stačí pouze kliknout na tlačítko Spustit. O průběhu instalací budete detailně informováni, vč. možnosti nahlédnutí do detailního logu. Do seznamu PC lze počítače vkládat i ručně, popř. generovat IP rozsahy. Seznamy lze filtrovat za pomoci již vytvořených/uložených seznamů a měnit tak výběr dle např. nezdařených předchozích pokusů o instalaci. Jako doplňkové služby modul umožňuje vzdáleně detekovat verze OS, hledat soubory na vzdálených počítačích, připojovat se k PC pomocí VNC, připojovat se ke vzdálených plochám, získat podrobné informace o HW na vzdálených počítačích, procházet vzdálený disk, informovat o aktivních administrátorských sdíleních a detekovat neaktivní počítače.

Modul RemRun je zdarma k dispozici na vyžádání, při objednávce většího množství licencí.